۶ تا از بهترین فیلترشکن ها و VPN ها در حال حاضر

وبلاگ فارسی ویرگول در زمینه آموزش و یادگیری آنلاین زبان انگلیسی، برنامه نویسی، بازاریابی و کسب و کار - طراحی سایت و سئو - تولید محتوا و...

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

معرفی ۶ تا از بهترین فیلترشکن ها و VPN ها در حال حاضر برای اندروید، آیفون، ویندوز و... در وبلاگ ویرگول.

در این روزها، با توجه به محدودیت‌ها و فیلترهای اینترنتی در برخی کشورها و محدودیت دسترسی به برخی سایت‌ها، استفاده از فیلترشکن ها و VPN ها برای دسترسی آزاد به اینترنت و حفاظت از حریم خصوصی کاربران بسیار ضروری شده است. در این مقاله، به بررسی بهترین فیلترشکن ها و VPN ها می‌پردازیم. جهت خرید فیلترشکن قوی اندروید و آیفون وارد لینک زیر بشید:

1. بهترین فیلترشکن حال حاضر ExpressVPN:

ExpressVPN یکی از بهترین و قدرتمندترین VPN ها است که به راحتی امکان دسترسی به سایت‌ها و خدمات مسدود شده را فراهم می‌کند. این VPN با داشتن سرورهایی در بیش از 90 کشور جهان، سرعت بالا، پروتکل‌های امن و قابلیت استفاده راحت برای کاربران خود فراهم می‌کند.

لینک دانلود مستقیم: https://www.expressvpn.com/vpn-download

2. دانلود و خرید فیلترشکن NordVPN:

NordVPN یکی از پرطرفدارترین و معتبرترین فیلترشکن ها و VPN ها است. با داشتن بیش از 5000 سرور در بیش از 60 کشور، این VPN امکان دسترسی به سایت‌ها و خدمات مسدود شده را برای کاربران خود فراهم می‌کند. همچنین، NordVPN از پروتکل‌های امن و قابل اعتمادی برای رمزنگاری اطلاعات استفاده می‌کند.

3. دانلود فیلترشکن Hotspot Shield:

Hotspot Shield یکی دیگر از فیلترشکن ها و VPN های محبوب است که به کاربران امکان دسترسی به محتواهای مسدود شده و حفاظت از حریم خصوصی را می‌دهد. این VPN با داشتن سرورهایی در بیش از 80 کشور، سرعت بالا و رمزنگاری قوی، یک گزینه مناسب برای کاربران است.

دانلود مستقیم هات اسپات شیلد برای اندروید

4. بهترین فیلتر شکن دانلود CyberGhost:

CyberGhost یکی از فیلترشکن ها و VPN های قدرتمند و قابل اعتماد است. با داشتن بیش از 7000 سرور در بیش از 90 کشور، این VPN امکان دسترسی به سایت‌ها و خدمات مسدود شده را فراهم می‌کند. همچنین، CyberGhost از پروتکل‌های امن و قابل اعتمادی برای رمزنگاری اطلاعات استفاده می‌کند.

 

5.دانلود فیلتر شکن TunnelBear:

TunnelBear یکی از فیلترشکن ها و VPN های ساده و کاربردی است. با داشتن سرورهایی در بیش از 20 کشور، این VPN امکان دسترسی به سایت‌ها و خدمات مسدود شده را به کاربران خود می‌دهد. همچنین، TunnelBear دارای رابط کاربری ساده و قابل استفاده است که حتی برای کاربران مبتدی هم قابل فهم است.

6. خرید کانفیگ v2ray برای فیلترشکن V2rayNG 

در نهایت، هر کدام از این فیلترشکن ها و VPN ها مزایا و معایب خود را دارند و بسته به نیازها و اولویت‌های شما، می‌توانید انتخاب مناسبی را انجام دهید. قبل از استفاده از هر یک از این سرویس‌ها، بهتر است مطالعه و بررسی دقیقی در مورد قابلیت‌ها، امنیت و سرعت آن‌ها انجام دهید. نسل جدید وی پی ان ها در حال حاظر برای اندروید و آیفون سرویس های وی تو ری می باشد. اشتراک ویتوری یا خرید سرور اختصاصی V2ray در حال حاضر بهترین نوع تحریم شکن ها می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.